Třetí země – obchod a služby – daňově, účetně a celně v podmínkách roku 2025 (online)

Termín kurzu: 16. 5. 2025

Třetí země – obchod a služby – daňově, účetně a celně v podmínkách roku 2025 (online)
Třetí země – obchod a služby – daňově, účetně a celně v podmínkách roku 2025 (online)

Kurz se uskuteční ve formě ONLINE.

Cíl webináře/semináře: Problematika obchodu a služeb vůči třetím zemím. Tj. dovoz s důrazem na účtování přijatých daňových dokladů, navržení  vhodného celního režimu a metodika výpočtu celní hodnoty a základu pro výpočet DPH. Vývoz s důrazem na prokázání osvobození od DPH včetně podmínek naplnění povinností vývozu stanovenými celními předpisy. Služby s důrazem na účtování vydaných a přijatých faktur a uplatnění DPH. Cizí měny v transakcích vůči třetím zemím – účetně a daňově.

Školení je určeno pro účetní a pracovníky oddělení obchodu a služeb se třetími zeměmi.

Anotace:

  • Vývoz zboží – důkazy nutné pro prokázání osvobození od DPH dle paragrafu 66, stanovení přepravních podmínek pro potřeby osvobození, e-vývoz, VDD, MRN – klíčové dokumenty pro prokazování vývozu, vývoz zboží přes elektronická rozhraní, neobvyklé obchodní modely a jejich řešení. Sjednané přepravní podmínky u vývozu a jejich režim DPH.
  • Dovoz zboží – odlišnosti u dovozu zboží plátcem a neplátcem s důrazem na osobu správce daně z dovozu a účtování u dovozce. Stanovení přepravní podmínky a její vliv na celní hodnotu a základ DPH z dovozu. Celní režimy v závislosti na typech smluv uzavíraných se subjekty ze třetích zemí. Dovoz prostřednictvím elektronického rozhraní. Účtování přijatých faktur za dovoz.
  • Poskytnuté služby do třetích zemí – uplatnění DPH u jednorázových a víceletých smluv. Služby dle paragrafu 9 a 10 ZDPH. Vykazování v přiznání k DPH a účtování služeb.
  • Přijaté služby ze třetích zemí – časové souvislosti u stanovení data povinnosti přiznat daň. Uplatnění faktur za přijaté služby v přiznání k DPH a kontrolním hlášení. Dlouhodobé smlouvy – DPPD, účtování přijatých služeb ze třetích zemí, kurzy v účetnictví atd.

Přihlásit je možné nejpozději do 12. 5. 2025.

Ing. Vladimír Zdražil,
člen Metodické rady Svazu účetních

Termín a čas

16. 5. 2025
09:00—13:30 hod.

Místo konání

Bude upřesněno

2 890,00 Kč

Cena pro členy SÚ: 2 650,00 Kč

V ceně je registrační poplatek, materiály, občerstvení, voda, čaj ZDARMA! Nejsme plátci DPH.

Jedná se o partnerské školení. Školení bude streamováno online přes Zoom (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace dodatečného softwaru). S lektorkou můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email. Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály od naší partnerské organizace. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu. Vzdělávejte se moderně!

Program semináře
materiály od lektora, podpora na místě
Kde semináře probíhají?
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem

Proč si vybrat nás?

SIVRE - Jsme moderní

20+ let

Přes 20 let pořádáme kurzy a semináře především v oblasti účetnictví.

SIVRE - Klientský účet

Občerstvení

Na našich seminářích máte ZDARMA čerstvou bagetu, vodu, čaj, kávu.

SIVRE - Osvědčení o absolvování

Výhodná cena

Ve srovnání s ostatními semináři jsme v Ústí n.L. až o 35% levnější.

SIVRE - Kvalifikace lektorů

Osvědčení

Získáte osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu či semináře.