Platební karty v účetní praxi včetně zpracování vnitřní směrnice - on line seminář

Termín kurzu: 16. 5. 2022

Platební karty v účetní praxi včetně zpracování vnitřní směrnice - on line seminář
Platební karty v účetní praxi včetně zpracování vnitřní směrnice - on line seminář

Program kurzu

Na semináři se naučíte správně používat platební karty zaměstnavatele včetně jejích zaúčtování a řešení problematiky hmotné odpovědnosti zaměstnanců, také se seznámíte se zásadami zpracování vnitřní směrnice.Obsah:
1. Základní informace o platebních kartách
- používání platebních karet zaměstnavatele
- osoby oprávněné používat platební karty 
- vydání firemní karty a převzetí karty zaměstnancem
- pravidla pro používání platebních karet včetně nastavení limitu
- evidence platebních karet
- PIN a jeho změna   
- ztráta a blokace platební karty - nastavení pravidel
- výběr bankomatu dle poskytovatele platební karty
- platební karty při tuzemských pracovních cestách
- platební karty při zahraničních pracovních cestách
- použití platební karty pro výběr hotovosti do pokladny
- vyúčtování plateb a výběrů platební kartou
- použití platebních karet pro úhradu firemních nákupů
- používání soukromých platebních karet pro účely zaměstnavatele  
- chyby v požívání platebních karet
2. Povinnosti dle Zákoníku práce – zákon 262/2006 Sb. 
- dohoda o odpovědnosti za svěřené prostředky
3. Problematika dle zákona o účetnictví - zákon 563/1991 Sb.
- náležitosti dokladů při platbě kartou
- účtování výběru platební kartou v průběhu roku
- účtování výběru platební kartou k rozvahovému dni
- účtování úhrad platební kartou
- chyby v účtování
4. Zpracování vnitřní směrnice na platební karty
 

Přihlásit je možné nejpozději do 12. 5. 2022.

Ing. Dana Vankeová,
certifikovaná účetní, zkušená lektorka účetní a daňové problematiky

Termín a čas

16. 5. 2022
09:00—13:00 hod.

Místo konání

Dvořákova 3134/2
Ústí nad Labem

2 100,00 Kč

Cena pro členy SÚ: 1 900,00 Kč

V ceně je registrační poplatek, materiály, občerstvení, voda, čaj ZDARMA! Nejsme plátci DPH.


Program semináře

Meeting se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:
- Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz. Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma.
- Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join, (přidat se k meetingu/setkání).
Přístupové údaje pro on-li

Kde semináře probíhají?
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem

Proč si vybrat nás?

SIVRE - Jsme moderní

20+ let

Přes 20 let pořádáme kurzy a semináře především v oblasti účetnictví.

SIVRE - Klientský účet

Občerstvení

Na našich seminářích máte ZDARMA čerstvou bagetu, vodu, čaj, kávu.

SIVRE - Osvědčení o absolvování

Výhodná cena

Ve srovnání s ostatními semináři jsme v Ústí n.L. až o 35% levnější.

SIVRE - Kvalifikace lektorů

Osvědčení

Získáte osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu či semináře.