Platební karty v účetní praxi včetně zpracování vnitřní směrnice - on line seminář

Termín kurzu: 16. 5. 2022

Platební karty v účetní praxi včetně zpracování vnitřní směrnice - on line seminář
Platební karty v účetní praxi včetně zpracování vnitřní směrnice - on line seminář

Program kurzu

Na semináři se naučíte správně používat platební karty zaměstnavatele včetně jejích zaúčtování a řešení problematiky hmotné odpovědnosti zaměstnanců, také se seznámíte se zásadami zpracování vnitřní směrnice.

Obsah:
1. Základní informace o platebních kartách
- používání platebních karet zaměstnavatele
- osoby oprávněné používat platební karty 
- vydání firemní karty a převzetí karty zaměstnancem
- pravidla pro používání platebních karet včetně nastavení limitu
- evidence platebních karet
- PIN a jeho změna   
- ztráta a blokace platební karty - nastavení pravidel
- výběr bankomatu dle poskytovatele platební karty
- platební karty při tuzemských pracovních cestách
- platební karty při zahraničních pracovních cestách
- použití platební karty pro výběr hotovosti do pokladny
- vyúčtování plateb a výběrů platební kartou
- použití platebních karet pro úhradu firemních nákupů
- používání soukromých platebních karet pro účely zaměstnavatele  
- chyby v požívání platebních karet
2. Povinnosti dle Zákoníku práce – zákon 262/2006 Sb. 
- dohoda o odpovědnosti za svěřené prostředky
3. Problematika dle zákona o účetnictví - zákon 563/1991 Sb.
- náležitosti dokladů při platbě kartou
- účtování výběru platební kartou v průběhu roku
- účtování výběru platební kartou k rozvahovému dni
- účtování úhrad platební kartou
- chyby v účtování
4. Zpracování vnitřní směrnice na platební karty
 

 

Přihlásit je možné nejpozději do 9. 5. 2022.

Ing. Dana Vankeová,
certifikovaná účetní, zkušená lektorka účetní a daňové problematiky

Termín a čas

16. 5. 2022
17:00—18:00 hod.

Místo konání

Dvořákova 3134/2
Ústí nad Labem

2 100,00 Kč

Cena pro členy SÚ: 1 900,00 Kč

V ceně je registrační poplatek, materiály, občerstvení, voda, čaj ZDARMA! Nejsme plátci DPH.


Program semináře

SEMINÁŘ PROBĚHNE ON-LINE FORMOU WEBINÁŘE. V POZNÁMCE U PŘIHLÁŠKY UVEĎTE, O JAKOU FORMU ÚČASTI MÁTE ZÁJEM.
Cena v případě účasti na on-line semináři:
- člen SÚ = Kč 2.000,-- včetně DPH
- ostatní = Kč 2.100,-- včetně DPH

Meeting se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:
- Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz. Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma.
- Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join, (přidat se k meetingu/setkání).
Přístupové údaje pro on-line připojení obdržíte od nás mailem 24 hodin před konáním akce.

Kde semináře probíhají?
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem
Svaz účetních Ústí nad Labem

Proč si vybrat nás?

SIVRE - Jsme moderní

20+ let

Přes 20 let pořádáme kurzy a semináře především v oblasti účetnictví.

SIVRE - Klientský účet

Občerstvení

Na našich seminářích máte ZDARMA čerstvou bagetu, vodu, čaj, kávu.

SIVRE - Osvědčení o absolvování

Výhodná cena

Ve srovnání s ostatními semináři jsme v Ústí n.L. až o 35% levnější.

SIVRE - Kvalifikace lektorů

Osvědčení

Získáte osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu či semináře.